18 Kasım 2007 Pazar

Büyük Zafer!

Hayır,hayır kastım dün geceki zaferimiz değil.Elbette onun için de çok çok sevindik ve gurur duyduk,Fatih Hoca “kendimi formda hissediyorum” demişti ya kanıtladı bunu dü n gece,sen zaten finalleri kaybetmeyi sevmezsin hocam! Konumuzun bu olmadığını başta da söylemiştim. “ Zafer “ den kastım Ampute ( tibbi nedenlerle bir organi -kol, bacak- kesilen kisi ) futbol takımımızın Antalya’da (Antalya Wow Center) devam etmekte olan Dünya Ampute Futbol Şampiyonası’nda kazanmış olduğu yarı final oynama hakkı.İran ile karşı karşıya gelmiş “millilerimiz”.Çekişmek içinde geçen karşılaşma uzatmaya gitmiş ve uzatma dakikalarında Barış’ın kazandırdığı gol ile yarı finale çıkmışız.Umarım bir gün antreman sahalarından tribünlerin dalga dalga olduğu stadyumlara taşınacak kadar “bilinir” olur bu şampiyona , Simon Kuper’in dediği gibi “futbol asla sadece futbol değildir”, bu söz üzerine ara ara yeniden düşünüyorum da futbolun “kuramı” olmalı bu cümle kesinlikle! Galip geldik önümüzdeki maçlara bakıyoruz !

Oğuz Barlas

Not: Foto Hurriyet Gazetesi’nden alınmıştır.

Hiç yorum yok: