25 Ağustos 2007 Cumartesi

blog ne lan!

Merhaba blog dostları,

Yeni bir blogla karşınızdayız... Peki biz kim miyiz? Hiştt lan Oğuz, kimiz biz? Heh, seni tanıdılar ben kaçıyorum Oğuzcum.. :P Neyse efendim biz iki delikanlı (Oğuz ve Emre) blog yapalım dedik. Ne zamandır gaza geliyoruz geliyoruz ama bir türlü kuramadık şu mereti. Aslında bu blog muhabbetini ilk duyduğumda "Blog ne lan?" demiştim. Sakın yanlış anlaşılmasın, blog da neymiş, boş işler bunlar falan diye küçümser bir düşünce değildi bu. Cidden blog ne bilmiyordum. Böyle baktım baktım insanların bloglarına, çok hoşuma gitti bu blog denen zımbırtı. Ama bir türlü cesaretimi toplayıp "Heyt lan!! Ben de blog yaptım, bakın işte.. Süfer oldu hem" diyemedim. Ama birlikten kuvvet doğar diyen atalarımızın sözüne güvenerek sevgili Oğuzu da bu batağın içine çektim :) Şimdilik kısa bir şey yazayım dedim. İlerde buraya neler yazacağımızı biz de tam olarak bilmiyoruz, ama güzel planlarımız var kafamızda. Umarım her şey güzel olucak...

Emre Altıntaş

Hiç yorum yok: