25 Ağustos 2007 Cumartesi

sevildiğim zamanlar birer öykü oldular...

Bazen bir şarkıya takılırsınız, bütün gün o şarkıyı dinlersiniz, hatta ertesi gün ve sonraki gün de... İşte bugün yine o günlerden biri benim için. Pinhani'nin "Unutuldular" şarkısı.

Nerden çıktı bilmiyorum, daha önceden de playlistimde çalardı bu şarkı ve beğenerek dinlerdim arka arkaya bazen. Ama niye takıldım kaldım sadece bunu dinliyorum anlamadım :$

Sözleri belki de bugün tekrar vuruyor beni.. (Yine mi dumurlardayım allah kahretsin!) Şarkının sözleri cidden insanın aklını başından alıp, elini kolunu bağlıyacak cinsten. Beni en çok etkileyen kısmı ise şarkının sonundaki kısım..

Sevildiğim zamanlar birer öykü oldular
Meraklı çocuklara anlatıldılar
Aynı olduğu gibi, yaşandığı gibi unutuldular

Şarkının bu kısmında eski sevgililerim aklıma geldi, sevildiğim zamanlar, şimdi unutulmuş olan zamanlar... Peki ya ben öyle düşünüyorsam sadece? Yani gerçekten de sevilmiş miydim? Yaşadıklarım, zaten o zamanlar bile kafamda kurduğum bir hayal dünyasından ibaret miydi? Ama neyse, ben en azından hayal de olsa, masal da olsa bişeyler yaşadım kendimce. Ve inandığım masallar şu anda unutuldular...




Not: Bu yazı aslında dün yazılmış olup, yazının saçma olduğu düşüncesiyle tarafımdan silinmiştir (daha doğrusu silindiği sanılmıştır). Bugün taslaklarda Oğuz'un yazıya rast gelmesi ve cesaretlendirmesiyle yazı tamamlanmış ve yayınlanmıştır. TEŞEKKÜRLER OĞUZ!

Emre Altıntaş

Hiç yorum yok: