28 Eylül 2007 Cuma

Önemsiz Bir Açıklama

"Bu yazıyı sadece içimi rahatlatmak için yazıyorum ve yazıyı aslında görmesi gerekenler görmeyecekler büyük ihtimalle."

O fotoğrafları koyarken asla kafanızda kurduğunuz gibi bir şey düşünmedim. Küçük bir insan değilim, asla küçük hesaplar peşinde koşmam... Ayrıca sizinle direkt olarak muhattap olarak kendimi küçültmek istemediğim için fotoğrafaları sildim, yerine kesilmiş şekilde kendi istediğim bölümleri koydum. Belki de bu kadar saçma şeyleri takmadığım için, biraz da sizin böyle saçma fikirlere kapılacağınızı tahmin edememem yüzünden o fotoğrafları dikkatsizce oraya koymuşum zamanında. Neyse istediğiniz olmuştur umarım, eğer zaten sizin dediğiniz gibi bir şey düşünüyor olsaydım daha farklı davranmaz mıydım? Sözlerime burda son verirken şunu özellikle belirtmek isterim; "sizden özür dileyecek de değilim, hatta ne haliniz varsa görün!!"


Not: Bu yazıyı buraya yazarak yer işgal ettiğim için okuyan herkesten ve özellikle Oğuz'dan özür dilerim. Umarım anlayışla karşılarsınız...

Emre Altıntaş

Hiç yorum yok: