21 Eylül 2007 Cuma

verba volant scripta manent


Yazmak gerek efendim yazmak! Çünkü söz uçar yazı kalır. Aslında çoğumuzun bildiği bir laf da pek uygulamıyoruz. Ya da bi dakika niye sizi suçladım ki ben,bunu yapmayan benim.Bugün Merkez Bankası stajımın 4.günün de konuşmacılardan Doktor Levent Bey'in bir uyarısydı bu bize.Biz diğer konuşmacılar da olduğu gibi kendisini dinleyecektik fakat konuştuklarının ayrıntısını ertesi gün unutacaktık:-)Bu durum Levent Bey'in hoşuna gitmedi ve bizi stajı ciddiye almamakla suçladı.Aynı şekilde
bir uyarıyı yine eski bir Merkez Bankacı olan bir önceki başkan Süreyya Serdengeçti
de yapmıştı 2006 yılında katıldığımız bir panelde.Çünkü kendisinin de küçük bir not
defteri vardı ve diğer panelistlerin konustuklarını ve sorularımızı not alıyordu.Demek Merkez Bankacı'ların böyle bir takıntısı varmış demekten ziyade hatayı elbette kendimde gördüm tekrar.Sonuçta aynı hatayı iki kez yaptım.Bu arada aklıma blogu da ihmal ettiğim geldi.Yazmıyordum çünkü.Acaba insan yazmadığında çok mu mutludur ya da kederli?Ya da üşenmişlik duygusu muydu beni uzaklaştıran.Yazmak
aslında bir nevi karşınızda sizi hep dinleyen bir dosttunuz varmışcasına içinizi boşaltmanızı sağlayan bir araç.Ayrıca Levent Bey'in uyarısı da çok yerindeydi tabii ki.Ordaki durumda yaşanmış tecrübelerin aktarılması söz konusuydu ve belki de orda bahsi geçen bir olay bize 1 yıl sonraki muhtemel iş mülakatımızda ya da hayatın bambaşka bi yerinde avantaj sağlayacaktı.O yüzden efendim yazınız,naptığınızı nedüşündüğünüzü,arkadaşınızı,aşkınızı kısacası hayatınıza dair her şeyi yazınız.Yazın,hem yazın hem de kışın:-)



Oğuz Barlas

1 yorum:

Tugc dedi ki...

yazmak gerek...bak bana :P