6 Eylül 2007 Perşembe

Hapı yutmak ya da yut(a)mamak!


...Hakikaten işte bütün mesele buymuş...
21 yaşındayım ve ilk defa baş ağrısıyla tanışıyorum. Aslında sorun yarısı çürükten görünmeyen dişimde amma velakin sinirlerim kafama transfer ediyor ağrıyı hepten...İlaç nedir,başağrısı nedir,ağrı kesici nedir bilmezdim. Öyle her ağrı kesiciyi de kabul etmiyor vücut. Cataflam diye şeklen bonibona benzeyen bi şi geçiçi de olsa ağrılarım kesiyor. Asıl ilginç olan dün başıma geldi.Yaklaşık 2 haftadır başımı gülle gibi hissetmeme sebep olan ağrıdan beni kurtaran "cataflam" adlı ilacımı yutamadım:-). İlacı aldım ve dilime koydum sonra da suyumu yudumlamıştım her zamanki gibi fakat küçücük draje dilimin etrafında dolanıyordu:-)..yutamadım. Bayağı bi ağzımda kaldı sonra böğürmek zorunda kaldım:-) ( ya da ona benzer bi şi yaptım). İkincisini elime aldım aynı işlemleri tekrarladım ve yine yutamadım:-). Bu da çöpe gitti!.. Sonra da ben pes ettim." Almıyorum ulan ilaç milaç" diyerek kutuyu da bi kenara bıraktım ve geri kalanları da heba etmedim. İlginç olan ise şimdi geliyor;10 dakika sonra başağrım kesildi ve dünden beri başım ağrımıyor. (Aman nazar değmesin). Sanırım vücudum da artık yeter dedi 2 haftalık ağrı kesici bombardımanına:). Demek ki hapı yutmak gerçekten de kötü bi şiymiş. Belki de haksızlık ediyorum 2 haftadır gün aşırı da olsa sorunuma çare olmuştu. Yok yok hapı yutmadm bu sefer o iyi oldu:-)
Oğuz Barlas

2 yorum:

Unknown dedi ki...

bence bi doktora git artık sen :)
bu arada ben de ilk hapımı 18 yaşında, dişimde apse oluşunca içmiştim...

Tugc dedi ki...

Cataflami 15-16 yaşımdan beri içiyorum ben :( Malum migren...