2 Eylül 2007 Pazar

Yedin Bitirdin Beni!






Ve işte karşınızda 2.Pazar yazım! Bu hafta dakadın-erkekilişkilerini hayvanlar aleminden güzel örneklerle irdelemeye çalışacağım:-) Efendim uzatmadan konuya gireyim;Siz hiç çiftleşenpeygamber devesive akrabası “Çin Devesigördünüz ? Evet ben de görmedim:-). Erkeğimiz dişinin tepesinde bir helikopter edasıyla çırpınıyor (onların aleminde kesme olayı böyle tepeden bakarak oluyor sanırsam,tabi her ıdan görmersatı oluyor:-)). Çok geçmeden dişisinden olumlu sinyali alan erkeğimiz dişinin sırtına yapışıveriyor:-). (Bundan sonrası ayrıntıya giriyor elbette bahsetmeyeceğim neler olup bittiğinden). Sonrasında ne oluyor derseniz erkeğin kafası kopuyor. ”Hoppallaadediğinizi duyar gibiyim ne güzel meşk ederlerken ne oldu da canileşiverdi dişimiz:-). Kafasıyla kalsa keşke! Vücut uzuvlarından sadece kanatları bırakıyor artık olarak:-). “Yedin bitirdin beni Melahatgibi serzenişleri de ortalama bir Türk Erkeğinden duymaz mıyız hep?

Bir de Avustralya örümcekleri var…Bunlar da dişileriyle 8 saat flört ettikten sonra -hızlı yaşıyor bu hayvanlar alemi bayağı- çiftleşme safhasına geçiyorlar.Erkeğin Hakk’ın rahmetine kavuşması durumu bu türde de mevcut ama farklılıklar var; bir kere genellikle ikinci bir hakları var:-).Nasıl mı,efendim birincisi birleşmerasında erkeğin göbeğinin ortasında bir kemer oluşuyor ve kalp gibi yaşamsal organlar vücudun alt kısmında kalıyor.Dişimiz üstsmı yerken alt kısımdaki yaşamsal organlar erkeğimizin canlı kalmasına yol açarken ikinci döllenmeye de imkan sağlıyor.Bu arada aktarmayı unuttuğum küçük bir ayrıntı daha var;erkek organ dişinin spermleri aldığı kanalı tıkıyor:-) yani dişimizin başka bir erkekle yekvücut olması namümkün:-). “Senin için ölürüm hülya’m” şeklinde bir anlayışın ürünü olsa gerek bu durum da.Sonuçta hakikaten de ölüyor.

İyiPazarlar






Oğuz Barlas

Hiç yorum yok: